Jakie limity dotyczące pory nocnej obowiązują polskich kierowców w innych krajach Unii?

Kierowcy jeżdżą samochodami ciężarowymi na trasie Belgia – Francja – Hiszpania – Belgia. Do Polski przyjeżdżają sporadycznie (kilka razy do roku).  Jak w tej sytuacji powinni przestrzegać limitu 10 godzin pracy, gdy praca jest wykonywana w porze nocnej?  Czy wystarczy przestrzegać wytycznych  dyrektywy 2002/15/WE Parlamentu Europejskiego Rady z 11 marca 2002 r. w sprawie organizacji czasu pracy osób wykonujących czynności w trasie w zakresie transportu drogowego? Czy są jakieś krajowe regulacje poszczególnych państw, których polscy kierowcy powinni przestrzegać, skoro tam wykonują przewozy?  Jak zatem podejść do limitu czasu pracy w wymienionych krajach?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Firma transportowa
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Firma transportowa

ZOBACZ OFERTĘ