Najczęściej zadawane pytania

Ewentualnej rezygnacji z zestawów aktualizujących należy dokonać w formie pisemnej. Wystarczy przesłać do nas faks 022 619 60 10 lub list na adres:

Centrum Wysyłkowe Wydawnictwa "Wiedza i Praktyka",

ul. Paderewskiego 167,

05-070 Sulejówek.

W miesięczniku "Firma transportowa" staramy się przytaczać również przykłady nietypowych sytuacji, by lepiej zobrazować dany problem.

 

Oczywiście, istnieje możliwość zadawania pytań ekspertom, odpowiadamy na nie zawsze na łamach miesięcznika lub podczas telefonicznego dyżuru eksperta.

Jeśli złożysz czytelny podpis na druku zamówienia, możesz mieć pewność, że poradnik dotrze w Twoje ręce. Przesyłka będzie zaadresowana na Twoje nazwisko.

Centrum Obsługi Klienta tel. 022 518 29 29 poinformuje Cię o stanie realizacji zamówienia, płatnościach i udzieli wyczerpujących informacji na wszystkie pytania związane z Twoim zamówieniem.

Twoje zamówienie zostanie spakowane i wysłane w ciągu 48 godzin od daty jego otrzymania.

Najprościej złożyć zamówienie przez formularz dostępny na stronie internetowej. Wystarczy, że wypełnisz odpowiednie pola. Pozostałe zamówienia przyjmujemy w formie pisemnej. Możesz wysłać do  fax 022 617 60 10 lub przesłać zamówienie pocztą na adres:

„Firma transportowa”

Wydawnictwo "Wiedza i Praktyka" sp. z o.o.,

ul. Paderewskiego 167

05-070 Sulejówek,

Telefon

  • 22 518 29 29
  • Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00

E-mail

Dane kontaktowe

  • Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
  • ul. Łotewska 9a
  • 03-918 Warszawa
wiper-pixel